Activiteiten

In de sportruimte zullen meerdere activiteiten per week plaatsen vinden. Sommige georganiseerd door lokale verenigingen en andere door Stichting Buro Sport. U kunt zich voor de activiteiten van Stichting Buro Sport aanmelden via het aanmeldformulier, u bent de eerste keer van harte welkom om gratis mee te doen! Voor uitleg over de kosten klikt u hier!

Activiteiten door Stichting Buro Sport:

Groep BS1 – Basis Conditie Opbouw
Deze groep heeft als doel om in beweging te komen. Tijdens de les worden verschillende conditionele toestellen en stabiliteits- & krachtoefeningen gedaan. Dit alles op een rustig en gezellig tempo.
(Maandag van 19:30 tot 20:30)

Groep BS2 – Hardlopen voor beginners
Deze groep heeft als doel om te beginnen met hardlopen. De training zal uit loopscholingsoefeningen bestaan, die worden afgewisseld met stukjes dribbelen en wandelen.
(Dinsdag van 19:30 tot 20:30 en woensdag 19:45 tot 20:30)

Groep BS3 – Hardlopen voor gevorderde
Deze groep heeft als doel om ca. 3 tot 6 kilometer aansluitend te kunnen hardlopen. De training zal bestaan uit intervallen, loopscholing- en conditionele oefeningen. Onder begeleiding van onze looptrainster Suzan Stougie zal dit doel voor iedereen haalbaar worden.
(Dinsdag van 19:30 tot 20:30)

Groep BS4 – Hardlopen voor vergevorderde
Deze groep heeft als doel om aan 5 of 10 kilometer prestatie loop mee te doen. De training zal bestaan uit intervallen, loopscholing- en conditionele oefeningen. Onder begeleiding van onze looptrainer Raimon Knip wordt je voorbereid op een door jou gekozen prestatieloop.
(Dinsdag van 19:45 tot 21:00)

Groep BS5 – Iedereen in Beweging
Deze groep heeft als doel om in een rustige binnenomgeving diverse stabiliteits- en balansoefeningen uit te voeren. Onder begeleiding van onze fysiotherapeut  Suzan Stougie wordt je lichaam in balans gebracht. Deze oefeningen zijn ook geschikt voor 60+’ers.
(Woensdag van 09:00 tot 10:00)

Groep BS6 – Conditie verbetering voor jeugd 14+ en gevorderde sporters
Deze groep heeft als doel om de jongens en meiden vanaf 14 jaar kennis te laten maken met fitness. Samen met de gevorderde sporters train je aan je algehele conditie. Onder begeleiding van onze trainer Ab Faas werk je een conditie programma af.
(Woensdag van 19:00 tot 20:30 – Jeugd 14+ & Gevorderde, Vrijdag van 16:15 tot 17:00 – Jeugd 12+ en vrijdag van 17:00 tot 17:45 – jeugd 15+)

Vrije Training

Mogelijkheid om in het weekend en buiten de lesuren om alleen of met je gezin te sporten. Tijdens deze uren mag je gebruik maken van de sportruimte en alle aanwezig toestellen. Je bent uiteraard dan zelf verantwoordelijk voor de ruimte en je verzorgt je eigen training.

Activiteiten door de lokale verenigingen

• Groep Sport Service – Jeugd Activiteiten door Susanne Renkema
  • SV ‘s-Graveland – Monday Moves
  • SVS Jeugd – Training voor jongens en meiden vanaf 12 jaar
  • Schaats- & Hardrijdersvereniging  “De 5 Dorpen”
  • ODIS – Keep Moving (Aerobics)
  • ODIS – Pilates
  • GWC De Adelaar

Wil je een keer meedoen met de training van een lokale vereniging? Dat kan! Neem dan wel eerst contact op met de trainer of met Stichting Buro Sport.

…Maar er kan meer gedaan worden in de sportruimte, interesse? Neem contact met ons op!